Профорієнтаційний захід в 11 класі - 12 Лютого 2013 - Cайт Серпневого НВК
Серпневий навчально - виховний комплекс ( загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад) Валківської районної ради Харківської області
Головна | Реєстрація | Вхід
 
Неділя, 04.12.2016, 01:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Шкільне життя [168]
Рік дитячої творчості [8]
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
html counterсчетчик посетителей сайта
Слушать онлайн радио
Головна » 2013 » Лютий » 12 » Профорієнтаційний захід в 11 класі
16:36
Профорієнтаційний захід в 11 класі

               

Вибір професії для кожної молодої людини – це вибір свого місця в житті, подальшого шляху навчання і праці. . Вибір професії – це, по суті , вибір життєвого шляху, вибір долі. Важливим  етапом   профорієнтації  випускників  є  проведення  даної  роботи у  класі. Завдання  класного керівника -  спостерігаючи за  учнями, вивчити  їх індивідуальні  особливості, інтереси, нахили.  Саме такий  тренінг  із визначенням  нахилу до  майбутньої  професії  було  проведено  в 11  класі. Діти  ознайомилися  з алгоритмом  професійного  самовизначення,  шляхом  анкетування  визначили  нахил до  певного  типу  професії. Такі  класні години  сприяють  свідомому  вибору  професії  в  майбутньому

  

Умови проведення тесту

 Із запропонованих тверджень виберіть те, що вам підходить і позначте його номер.

Тест

 Вам подобається і ви хотіли б:

 1. Доглядати за квітами;

 2. Обслуговувати машини, прилади;

 3. Допомагати хворим людям, лікувати їх;

 4. Складати таблиці, схеми, програми для обчислювальних машин;

 5. Спостерігати за якістю книжкових ілюстрацій, плакатів;

 6. Спостерігати за станом і розвитком рослин;

 7. Обробляти матеріали (дерево, тканину, метал);

 8. Доносити товари до споживача (рекламувати, продавати);

 9. Обговорювати науково-популярні книжки, статті;

 10. Обговорювати художні книжки, спектаклі, концерти;

 11. Вирощувати молодняк тварин;

 12. Тренувати ровесників або молодших товаришів у виконанні будь-яких дій (трудових, навчальних, спортивних);

 13. Копіювати малюнки, зображення, настроювати музичні інструменти;

 14. Керувати вантажним підйомником, транспортним засобом (підйомним краном, трактором);

 15. Повідомляти, роз’яснювати людям потрібні їм відомості(у довідковому бюро, на екскурсії тощо);

 16. Художньо оформляти виставки, вітрини або брати участь у підготовці спектаклів, концертів;

 17. Ремонтувати речі, вироби (одяг, житло, техніку);

 18. Шукати і виправляти помилки в текстах, таблицях;

 19. Лікувати тварин;

 20. Виконувати обчислення, розрахунки;

 21. Виводити нові сорти рослин;

 22. Конструювати, проектувати нові види промислових виробів (машини, одяг);

 23. Розбиратися в суперечках між людьми, переконувати, пояснювати, заохочувати, карати;

 24. Розбиратися в схемах, кресленнях, таблицях (перевіряти, уточнювати);

 25. Працювати з гуртками художньої самодіяльності;

 26. Спостерігати, вивчати життя живих організмів;

 27. Вивчати, налагоджувати медичні прилади й апарати;

 28. Надавати людям медичну допомогу при пораненнях, опіках тощо;

 29. Складати точний опис явищ, подій, що досліджуються за допомогою вимірювальних приладів;

 30. Художньо описувати, зображати події, які спостерігаєте або уявляєте;

 31. Проводити лабораторні аналізи в лікарні;

 32. Приймати, оглядати хворих, вести бесіду з ними, призначати лікування;

 33. Фарбувати або розписувати стіни приміщень, поверхні виробів;

 34. Монтувати будівлі, складати машини;

 35. Організовувати культпоходи ровесників чи молодших школярів до театру, музею, на екскурсію;

 36. Грати на сцені театру;

 37. Виготовляти за кресленням деталі, вироби, споруджувати будинки;

 38. Виготовляти креслення, копіювати карти;

 39. Боротися з хворобами рослин, шкідниками лісу, саду;

 40. Працювати на клавіатурі, друкарській машині, телетайпі, тощо;

 

 З перелічених вище тверджень кожне співвідноситься з відповідним типом професій.

Результати: 

     до типу професій «людина – природа» належать твердження: 1, 6, 11, 19, 21, 26, 31, 39;

     до типу професій «людина – техніка» належать твердження: 2, 7, 14, 17, 22, 27, 34, 37;

      до типу професій «людина – людина» належать твердження: 3, 8, 12, 15, 23, 28, 32, 35;

     до типу професій «людина – знакова система» належать твердження: 4, 9, 18, 20, 24, 29, 38, 40;

    до типу професій «людина – художній образ» належать твердження: 5, 10, 13, 16, 25, 30, 33, 36.

Категорія: Шкільне життя | Переглядів: 648 | Додав: admindoc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Погода
Пошук
Календар
«  Лютий 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Друзі сайту
  • Форум директорів шкіл України
  • Кабінет історії Тарасова Володимира